Infúziós terápiák
Papaya Levél Tea Wobenzyme WOBE-MUCOS C vitamin Artemisinin Tad Glutation | Tationil Orvosi Petróleum Legalon, epe, májregeneráló, méregtelenítő termékek Jótékony Bélbaktériumok Alacsony vérnyomás Magas vérnyomás Depresszió, Hangulatingadozás Kiégés, Menedzser betegség Idegesség, Nyugtalanság Álmatlanság Immunerősítő Izületi gyulladás Emésztés Női problémák Porckorongok,gerinc izületek Liposzómás termékek Fűben-fában orvosság Lúgosítás Reishi gomba Aminosavak Symbioflor kúra DHEA B15 vitamin Orvosi terpentin Orvosi Kámforszesz Actinica ® Lotion (bőrrák előtti állapotra)100g Fontos vitaminok Msm fájdalomcsillapító Kender ereje Prosztata problémák Cukorbetegség Vastagbél Kemoterápia után Magas Koleszterin Értisztítás,ciszták B17 vitamin H15 (tömjén terápia) Lignan terápia Növényi vízhajtó Biofax® Amol Természetes Astaxanthin Szabadgyökök semlegesítése Csontozat Kemoterápia előtt , mellett Extrém Oxigén Kálcium ,Cink , Magnézium & D Vitamin Haj,bőr Anyagcsere Basocaps (Basenpulver) Wobenzym Immun Bio Rechts-Regulat Bikarbonát MYRRHINIL-INTEST D3 vitamin Pancreatin enzim Ridutox Daganatellenes fagyöngy Red Krill Oil Céklapor Orvosi szódabikarbóna Q10 Mumijo Antioxidáns E Hevert kapszula Bioflavonoidok Beta-glukan Resveratrol Galacordin Forte Alfa liponsav K-2 Vitamin Sea Kelp Triple Omega 3-6-9 (120db) Kalinor Retard P 600 mg Kalinor pezsgőtabletta A vitamin 10000 IU 100db A&D3 vitamin 100db E vitamin Ultra Vita Man Ultra Vita Man™ 50 Plus 60db Immun-Boost Orthoexpert Kijimea Immun por Thym Uvocal Plus kapszula Gingko Biloba Chitosan Fokhagyma kapszula Ricana oxigénfejlesztő Szelén Máriatövis Saw Palmetto Szója Lecitin Granulátum B12 Vitamin Pollstimol Chlorophyll & Menta Alanin Salvestrol PH Tesztcsíkok Niacin C vitamin antioxidáns krém Chromium Picolinate Gyógygombák B-2 vitamin Természetes Chlorella L-Arginine Mirfulan® krém L-Glutamine Spirulina Astragalus kivonat Phlogenzym aktiv Phlogenzym mono Hepatodoron® 200db Kurkuma CBD krém D-25.000 IU 60db EGCG (Hatóanyag) Oliva levél kivonat Bee Propolis Quercetin Chlorophyll kivonat POLYOXIDONIUM Vanádium Cink Vanádium & Chromium IP-6 (Inositol Hexaphosphate) B17 krém DMAE Beta-Carotene Glutation kúp Echinacea koncentrátum Papaya enzim Multi enzim Floradix® mit Eisen, Tonikum Detoxifikáló Protokoll Prevent.Pro Mangán Molibdén Fahéj Kollagén Kálium-citrát B1 VITAMIN B6 vitamin Cortisol Kálcium Orvosi hatóanyagok Acai kivonat Osteoarthritis,reuma,köszvény Propolisz Pajzsmirigy Fáradtság Multivitamin és ásványi formula Szexualitás Diéta Ásványi anyagok Kozmetika , szépségápolás DNS,RNS Babavárás Irritábilis bél szindróma Fáradtság,energia Parkinson-kór Alzheimer-kór (és a demencia) NADH Omega 3,5,6,7,9 Bromelain Csontritkulás Inulin D2 vitamin Candidiasis Réz tabletta Betainhydrochlorid Alfalfa kivonat Csontozat, fogak Nehézfémek megkötése Sportolóknak B Vitaminok csoportja Krém mánia Érzéstelenítés

Kosár tartalma

VirtueMart
Az Ön kosara pillanatnyilag üres.

Állások

Osteoarthritis,reuma,köszvény

TEUFELSKRALLE-ratiopharm 480mg.100 tabletta

Mennyiségi egység: darab

Különösen hangsúlyos gyulladáscsökkentő, és  fájdalomcsillapító képessége.Pozitív hatását az afrikai ördögkarom különböző összetevőinek köszönheti . Iridoid típusú keserű szerekkel, procumbiddal és szabad fahéjsavval rendelkezik.

Ár: 9 700 Ft
Mennyiség

Bizonyos betegségek , panaszok esetén nem csak szintetikus gyógyszerek léteznek. A gyógynövények is intenzív hatással lehetnek , amely a gyógyszeresi terápiát kíséri vagy helyettesíti. Az egyik ilyen növény az ördögkarom mely egy nagyon széles spektrumú hatású szer. Hazája Afrikában különösen gyakori Namíbiában, Dél-Afrikában, Angolában, Zimbabwében és Mozambikban.
Az ördögkarom egészségre gyakorolt ​​hatásai:
-különösen hangsúlyos gyulladáscsökkentő, és  fájdalomcsillapító képessége.Pozitív hatását az afrikai ördögkarom különböző összetevőinek köszönheti . Iridoid típusú keserű szerekkel, procumbiddal és szabad fahéjsavval rendelkezik. Számos kísérlet és vizsgálat igazolja , hogy pozitív hatást gyakorol az izmok és ízületek mobilitására, a kopással kapcsolatos betegségekre, a hátfájásra , gyulladásra.
- az ördögkarom gyulladásgátló hatása abból adódik, hogy a hatóanyagok gátolják bizonyos hírvivő anyagok előállítását. Ezek közé tartozik például a leukotriének és ciklotinek.
Ördögkarom az osteoarthritis (kopásos ízületi gyulladás) ellen!
Ugyan elsősorban az idősebb korosztály betegsége, de mivel a porcok kopása egészen fiatal korban is elkezdődhet, 35 év felett mindenkit érinthet.
Az ördögkarom nagyon hatékony különösen a betegség korai szakaszában. A gyulladásgátló szert általában egy másik terápiával kombinálva alkalmazzák. A vegyszerekkel ellentétben az ördögkaromnál nem várható mellékhatás. Ezenkívül az alkalmazás tartósan elvégezhető, és nem kell időben korlátozni. Az ördögkarom különösen a fájdalomtól, a merevségtől és az induló fájdalomtól függ. Többnyire az alkalmazás csökkenti a további gyógyszerek szedését. Az ördögkarom kezelésével hosszan tartó terápiát lehet alkalmazni az arthrosis kezelésére.
Ördögkarom a reuma ellen!
A reuma fogalma magában foglalja a betegség kb. 450 altípusát. A panaszok típusától és helyétől függően differenciálódnak. Az ízületek, az inak, az ínszalagok vagy az izmok is érintettek lehetnek a reumával.A gyulladás enyhítése érdekében a hatóanyagokat optimális formában kell beadni. A teák általában kevésbé alkalmasak itt, mert a hatóanyagok mennyisége túl alacsony.Ehelyett a 480mg-os tabletták alkalmazása segíthet.Annak érdekében, hogy az ördögkarom kifejtse hatását legalább három-négy héten keresztül kell alkalmazni.
Azonban a gyógynövény nem helyettesíti a gyulladásos reuma kezelésére alkalmazott standard eljárást. Ehelyett egyidejűleg használható.
Ördögkarom az az íngyulladás ellen!
A tendongyulladások általában fájdalmasak és a mindennapi életet korlátozzák. Ezek például bizonyos mozgásokból erednek, és olyan betegségeket okoznak, mint a teniszkönyök. Általában a tendonitis kialakulhat a szervezetben bárhol . Azonban az alkar területén lévő inak különösen gyakran érintettek. Az ördögkarom hatékony a meglévő gyulladás ellen. Fontos szerepet játszik a krónikus vagy megnyúlt tendonitisben. Gyulladáscsökkentő hatása enyhíti a részleges , súlyos fájdalmat is.
Ördögkarom hatása a hátfájásra!
A hátfájás számos típusa és formája létezik. Függetlenül attól a régiótól, ahol a panaszok lokalizálhatók , gyakran feszült izmokkal , csípődött idegekkel vagy kopással találkozunk.A  leggyakoribb hátfájás oka a kopás.Az ördög karma a hátfájás okozta kellemetlenség ellen hat. Azonban nem képes meggyógyítani a betegséget. Az ördögkarom képességét tudományosan igazolták a hátfájás hatása tekintetében.
Az ördögkarom hatása a köszvényre!
A köszvény metabolikus betegség mely emelkedett  húgysavszintet okoz a vérben. A húgysav összegyűlik az ízületekben, és az ízületek gyulladással válaszolnak .  Az ördögkarom enyhítti a gyulladást és a köszvényhez kapcsolódó további panaszokat.
Adagolás: Napi 1-3 tabletta  , belső használatra, a gyulladásban szenvedő betegeknek ügyelniük kell arra, hogy ne lépjék túl a 4,5 gramm ördögkarom maximális adagját.
(rendelésre beszerezzük 24-72 órán belül)

Fontos figyelmeztetés: a www.dreletero.com webshop  által rendelésre beszerzett termékek nem gyógyszerek, azaz ezek a termékek a magyar jogszabályok szerint nem rendelkeznek hivatalosan betegséget gyógyító vagy megelőző hatással. Az élelmiszerek, táplálék-kiegészítők és speciális – gyógyászati célra szánt – tápszerek fogyasztása nem helyettesíthetik, hanem kiegészíthetik a hagyományos orvosi (pld. onkológiai) terápiákat.

KDanielWEB.com NaturaDr.com

KIADÓ REKLÁMHELY