Infúziós terápiák
Papaya Levél Tea Táplálkozás Tanácsadás Wobenzyme WOBE-MUCOS C vitamin Artemisinin Tad Glutation | Tationil Orvosi Petróleum Legalon, epe, májregeneráló, méregtelenítő termékek Jótékony Bélbaktériumok Alacsony vérnyomás Magas vérnyomás Depresszió, Hangulatingadozás Kiégés, Menedzser betegség Idegesség, Nyugtalanság Álmatlanság Immunerősítő Izületi gyulladás Emésztés Női problémák Porckorongok,gerinc izületek Liposzómás termékek Fűben-fában orvosság Lúgosítás Reishi gomba Aminosavak Symbioflor kúra DHEA B15 vitamin Orvosi terpentin Orvosi Kámforszesz Actinica ® Lotion (bőrrák előtti állapotra)100g Fontos vitaminok Msm fájdalomcsillapító Kender ereje Prosztata problémák Cukorbetegség Vastagbél Kemoterápia után Magas Koleszterin Értisztítás,ciszták B17 vitamin H15 (tömjén terápia) Lignan terápia Növényi vízhajtó Biofax® Amol Természetes Astaxanthin Szabadgyökök semlegesítése Csontozat Kemoterápia előtt , mellett Extrém Oxigén Kálcium ,Cink , Magnézium & D Vitamin Haj,bőr Anyagcsere Detoxifikáló Protokoll Glutation kúp Nehézfémek megkötése POLYOXIDONIUM Parkinson-kór Alzheimer-kór (és a demencia) Basocaps (Basenpulver) Wobenzym Immun Bio Rechts-Regulat Bikarbonát MYRRHINIL-INTEST D3 vitamin Pancreatin enzim Ridutox Daganatellenes fagyöngy Red Krill Oil Céklapor Orvosi szódabikarbóna Q10 Mumijo Antioxidáns E Hevert kapszula Bioflavonoidok Beta-glukan Resveratrol Galacordin Forte Alfa liponsav K-2 Vitamin Sea Kelp Triple Omega 3-6-9 (120db) Kalinor Retard P 600 mg Kalinor pezsgőtabletta A vitamin 10000 IU 100db A&D3 vitamin 100db E vitamin 50 Plusz Formula Immun-Boost Orthoexpert Kijimea Immun por Thym Uvocal Plus kapszula Gingko Biloba Chitosan Fokhagyma kapszula Ricana oxigénfejlesztő Szelén Máriatövis Saw Palmetto Szója Lecitin Granulátum B12 Vitamin Pollstimol Chlorophyll & Menta Alanin Salvestrol PH Tesztcsíkok Niacin C vitamin antioxidáns krém Chromium Picolinate Gyógygombák B-2 vitamin Természetes Chlorella L-Arginine Mirfulan® krém L-Glutamine Spirulina Astragalus kivonat Phlogenzym aktiv Phlogenzym mono Hepatodoron® 200db Kurkuma CBD krém EGCG (Hatóanyag) Oliva levél kivonat Bee Propolis Quercetin Chlorophyll kivonat Vanádium Cink Vanádium & Chromium IP-6 (Inositol Hexaphosphate) B17 krém DMAE Beta-Carotene Echinacea koncentrátum Papaya enzim Multi enzim Floradix® mit Eisen, Tonikum Mangán Molibdén Fahéj Kollagén Kálium-citrát B1 VITAMIN B6 vitamin Cortisol Kálcium Orvosi hatóanyagok Acai kivonat Osteoarthritis,reuma,köszvény Propolisz Pajzsmirigy Fáradtság Multivitamin és ásványi formula Szexualitás Diéta Ásványi anyagok Kozmetika , szépségápolás DNS,RNS Babavárás Irritábilis bél szindróma Fáradtság,energia NADH Omega 3,5,6,7,9 Bromelain Csontritkulás Inulin D2 vitamin Candidiasis Réz tabletta Betainhydrochlorid Alfalfa kivonat Csontozat, fogak Sportolóknak B Vitaminok csoportja Krém mánia Érzéstelenítés Anti-Biofilm (Candida és társai) Zein Pharma Termékek 50 Plus Formula

Kosár tartalma

VirtueMart
Az Ön kosara pillanatnyilag üres.

Állások

Orvosi terpentin

Orvosi terpentin 1L

Mennyiségi egység: darab

Ár: 22 300 Ft
Mennyiség

Nagy tisztaságú orvosi terpentin melyet fenyőgyantából nyernek.Az emberi szervezetre nézve oldó, serkentő és fertőtlenítő hatással rendelkezik.Gyógyító hatása abban nyilvánul meg, hogy  könnyedén oldódik, egyszerűen áthatol a bőrön és hatással van az idegvégződésekre.Dr. A. Sz. Zalmanov elmélete szerint minden betegség a kapillárisokban történt elváltozások következménye. Ahhoz, hogy a kapillárisokat meggyógyítsuk, forró terpentines kádfürdőket (kapilláris terápia) kell alkalmazni .A kapilláris terápiát használják:Bechterew-féle betegség,idegdúcgyulladás,elzsírosodás, női és férfi klimax, diabétesz, hipotireózis, tireotoxikózis (diffúz toxikus golyva), autoimmun thyeroiditis (pajzsmirigygyulladás), Icenko-Kusing betegség,hipotalamusz-szindróma, celebrális gyermek paralízis, Parkinson-kór, arc- és más idegek gyulladása, polyneuritis,  álmatlanság, alkoholizmussal járó idegbántalom, idegi reuma, neuroszifilisz,koponyaagy-daganat, derék-keresztcsonti ideggyökérgyulladás, szklerózis-multiplex, csigolyagyulladás, a hátgerinc osteochondrosis-a, parézis ,különböző eredetű bénulások, különböző eredetű érzékenységi zavar, polyomyelitis.

A rákos beteg kezelésére csak a sárga kapilláris fürdők ajánlottak. A sárga fürdők hipertermikusak, forrók. A rák gyógyításánál hőmérsékletük ne legyen kevesebb 39°C--nál.
Onkológiával kapcsolatos munkákat tanulmányozva találkozhatunk több orvos onkológus által írt tudományos munkával, mely mindenféle rákos daganatok és szarkómák sikeres gyógyításáról szól a hipertermia – beleértve a sárga hipertermikus kádfürdőt is.

Ezeknek a tudományos munkáknak a lényege a szerzők szemszögéből nézve a következő: a rosszindulatú daganatok sikeres kezelése a hipertermia módszereivel abból áll, hogy a sejtek alkotói jelentősen gyengébbek a hipertermiával szemben, mint az egészséges szövetek egészséges sejtjei. Tehát ha magas hőmérséklettel (39-40°C) gyakorolunk általánosan vagy lokálisan hatást a szervezetre, a rosszindulatú sejtek elpusztulnak vagy erősen legyengülnek és abbamarad osztódásuk, a daganat nem nő tovább, vagy regresszíválódik, szétesik. Amit fontos tudni, hogy ezáltal a normális sejtek épek és sértetlenek maradnak, mivel azok képesek elviselni ezt a hőmérsékletet! Jelképesen mondva, a sárga terpentines kádfürdők segítik szervezetünket, hogy „megtisztítsa a búzaszemet a konkolytól”

Forrás:

Fontos figyelmeztetés: a www.dreletero.com webshop  által rendelésre beszerzett termékek nem gyógyszerek, azaz ezek a termékek a magyar jogszabályok szerint nem rendelkeznek hivatalosan betegséget gyógyító vagy megelőző hatással. Az élelmiszerek, táplálék-kiegészítők és speciális – gyógyászati célra szánt – tápszerek fogyasztása nem helyettesíthetik, hanem kiegészíthetik a hagyományos orvosi (pld. onkológiai) terápiákat.

KDanielWEB.com NaturaDr.com

KIADÓ REKLÁMHELY